INTERVIEW

Už dlouho jsem přemýšlela na rozhovorem s nějakou známou českou blogerkou a přes kamarádku jsem začala číst blog www.luciesumova.com . Lucka má strašně osobitej styl a to nemyslim nijak špatně. Obdivuju jí i její blog a proto jsem s ní udělala rozhovor!))
 _________________________________________________________________________________________________________________
Proč jsi se rozhodla založit blog? 
Začalo to tak, že jsem objevovala blogy o módě a pár jsem jich sledovala. Chodila jsem na ně každý den a pak mě napadlo, že bych mohla zkusit mít taky nějaký takový svůj blog. A tak jsem si 29.11.2010 založila blog, který mám do dneška. 

Máš nějakej oblíbenej blog?
Mám spousty oblíbených blogů a v poslední době nejradši asi tento-http://auroramohn.blogg.no/. Tahle blogerka je z Norska a přiznávám se, že mě na ní baví možná nejvíc její vlasy ♥ Jinak jich sleduji opravdu hrozně moc. 

Nějakou oblíbenou značku máš?
Na značkách si nepotrpím. Nejčastěji nakupuji v H&M, což není nic speciálního, ale najdu tam vždycky něco, co se mi líbí. A nejradši asi nakupuji v Mangu, Topshopu nebo Zaře. Bohužel tyhle obchody v Liberci nemáme. Žádné drahé luxusní značky nepotřebuji.

Kdybys měla na výběr džíny a sukni, co by jsi si vzala?
Asi džíny, mám je radši a cítím se v nich líp.

Co řikáš na podpatky? Nosíš je?
Samozřejmě jak jaké, ale líbí se mi. Nic proti nim nemám, ale i tak dávám přednost spíš botám na klínku. Podpatky nosím minimálně, vlastně skoro vůbec.

A jak vlastně děláš, že si tak krásná?
Plastiky a na další se ještě chystám:D Ne dělám si srandu, na žádné plastice jsem nebyla. Otázka mě celkem zarazila, až jsem nevěděla, jestli si ze mě děláš srandu. Sama si nepříjdu nějaká krásná, ale těší mě, že si se zeptala. Jinak nevím, ale tak snažím se o sebe nějak starat no.
Dyť ty plastiky nepotřebuješ:D

Strašně obdivuju tvojí barvu vlasů. Tu máš přírodní?
Tak to moc děkuju, to vždycky potěší:))
Nene, přírodní ji nemám. Mám vlastně blond melíry, ale mám je už dost odrostlé. Vlastně, když se podíváš na mé odrosty, tak to je má přírodní barva- taková světle hnědá. No zatím se mi to takhle i docela líbí, vypadá to tak nějak přirozeně, podle mě. Jinak za čas se ke kadeřnici určitě chystám a nechám si asi zase dát trochu ty melíry. Jinak děkuju moc!
Jo aha. Teďkon máš vlasy teda naprosto bombový. Nemáš zač)

Máš nějakej oblíbenej módní časopis, nebo se spíš držíš internetu?
Ale jo, mám ráda Elle a Joy.  
_________________________________________________________________________________________________________________
ty její vlasy jsou uwaaaaa ))





7 komentářů:

Thank you for your opinions!