NEW THINGS

Konečně je zase teplo! Za chvilku se půjdu vykoupat do bazénu a večer mě táta chce vytáhnout sportovat, ale stejně si myslim, že se to všechno zruší a skončíme na gauči u televize.
Včera jsem byla v ikee a nakoupila jsem si pár drobností, tak mě napadlo, že bych konečně mohla udělat článek o něčem jiným než je celodenní válení na zahradě.
plánuju mít postel s 20 polštářema, tohle je 6. 
 rámečků neni nikdy dost
 takových krabic už mám spoustu, takže další dva do sbírky
 záložka na knížky 

 miluju ten stoleček, byla to láska na první pohled:D
 svíčku snad pozná každej
 plechová váza
zapomněla jsem na bílé dřevěné ramínka, ale tak ty si snad umíte představit.
Líbí se vám můj včerejší nákup?

9 komentářů:

  1. joo bude se mi tam dobře bydlet až přijedu :D :*
    jinak kámo, co to máš tam za tu druhou knížku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslíš tu s eiffelovkou?
      doufám, že se ti tu bude líbit no:*

      Vymazat
    2. Polibek pro Annu, doporučuju)

      Vymazat
  2. Na posteli se mi válí stejný polštář :D Pěkný blog,těším se až to tady rozjedeš :)
    http://daniellechaotically.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, sama jsem zvědavá, kdy z toho něco vznikne:D

      Vymazat

Thank you for your opinions!