BE HAPPY

Jak jsem vám včera psala, tak jsem šla koupit boty. Nakonec jsem si vybrala, ale pak se to zrvtlo u mé maminky a stala se z toho velká etapa. Dneska jsem půlku dne strávila v obchodech, což mi nijak zvlášť nevadilo. Po dlouhém a namáhavém hledání parky jsem jí konečně našla! Jsem s ní vážně spokojená, rozhodovala jsem se mezi vojenskou zelenou a modrou, ale nakonec jsem zvolila tu zelenou. Přece jenom měla něco do sebe. Určitě jí uvidíte v outfitech, na které se teď budu zaměřovat intenzivněji. Konečně mám důvod těšit se na hnusné počasí :D


2 komentáře:

  1. haaa, mám stejné sluchátka :) a takovou parku bych taky chtěla, hlavně at je v ní teplo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatim jsem je nezkoušela, fungujou dobře?
      teplo v ní je, tahle má vevnitř kožíšek. Dají se sehnat v H&M, Reserved, Pimkie a Cropp Townu)

      Vymazat

Thank you for your opinions!