CHINESE FOOD

Ve škole nuda, učitelé mě štvou, je hnusný počasí a moje nejlepší kámoška si peče zadek ve Španělsku. Nechápu, jak si učitelé můžou myslet, že si pamatujeme všechny látky z minulýho roku do každý maličkosti. Zabít všechny !!!
Jinak dneska jsem si udělala po dlouhý době moje milovaný čínský jídlo - nudle. Přiznám se, že bych je mohla jíst pořád, ale taky nepatří mezi zrovna zdravý jídla. Taky máte jako já šatníkovou krizi? Pokud to dobře dopadne, v sobotu bych měla jet nakupovat do Prahy, takže čekejte NewIn a rozhodně si něco koupim ze svého článku MUST HAVE, který najdete TADY .

A jak si 'užíváte' 4. školní den vy?

5 komentářů:

  1. Taky bych si dala :) Potom se pochlub, co máš pěknýho novýho ;)
    Já si užívám dnešní školní den doma, protože nám ho zrušili :D (nebyl by tam ani jeden profesor, kterýho jsme měli mít, tak nás nechali doma) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo:)
      Cožee? Tak to se máš, nám dneska učitel na děják řekl, že nás zejtra vyzkouší, takže fakt super:/

      Vymazat
  2. mňaaamka :)) ja som chorá :P

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!