I WANT DIE

Filmy, ležení, filmy, ležení a zase filmy. Bejt nemocná je občas vážně nuda!
Takže, jak jsem už psala v předchozích článcích tak mi neni zrovna nejlíp a po naší školní olympiádě se to taky zrovna nezlepšilo. Olympiáda byla v úterý a co říct? Jako ročník deváťáků ve fotbale jsme uspěli hodně dobře, ale jako třída v ostatních disciplínách - to moc nevyšlo. A samozřejmě díky komu? Mně ! Nejspíš nebyl dobrej nápad dávat mě jako začátečníka ve štafetě :D
No a vzhledem k tomu, že začíná podzim a já mám bundovou krizi, tak momentálně prolejzám celej net a snažim se najít nějakej kabátek nebo při nejlepšim už zimní bundu. Pár už jsem jich našla:  



Co na ně řikáte? 
Vzhledem k tomu, že jsem těch filmů za poslední dva, tři dny zkoukla vážně hoodně tak nevim jaký dál, tak kdyby jste o nějakým dobrým filmu věděli, tak bych byla moc ráda, kdyby jste mi ho napsali do komentů :) 
Pac a pusu, pac a pusu, Vaše Ter  

2 komentáře:

  1. Poslední dva kousky jsou moji favoriti :) To sáčko má úžasnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych byla nejspokojenější s tim černým kabátkem, ale za tu cenu a když neni teplej tak se rozhoduju mezi prvníma dvěma. Uvidíme no :) Jo má, proto se mi moc líbí.

      Vymazat

Thank you for your opinions!