LOVE YOURSELF

Druhý den ve škole a už mě to tam nebaví. Nesnášim rozdávání učebnic a podepisování je, čtení pravidel a dalších povinnosti, který se musí dělat na začátku školního roku. První hodinu jsem naneštěstí zapekla u zubaře, tak aspoň nějaké plus. Už dlouho do svojí maminky cpu, aby mi domluvila rovnátka a když jsem se dnes zeptala, jestli by bylo možný mi dát rovnátka na můj předkus, zubařka mi řekla, že to nejde. Potom mi řekla, že mám opravdu krásný zuby a že jí ten předkus příjde sexy. Trochu jsem na ní koukala s otevřenou pusou, protože byla celkově trochu cáklá, ale v tu chvíli mi došlo, že abych byla konečně spokojená sama se sebou, budu si muset zamilovat zuby. Zjistit jaký mají pozitiva. Negativa už vim. Proč tohle celý píšu? Protože některejm z vás chci říct, že nikdo neni dokonalej a za každou svojí chybičku se nesmíte stydět. Prostě takový jste a vždycky takový budete, je to vaše poznávací značka. Například moje poznávací značka jsou velký oči daleko od sebe a zuby jako veverka. Naštěstí už mi to tolik přestává vadit. A navíc, když se budete smát a neřešit každou chybu kterou máte, budete stokrát veselejší a sebevědomější. Prostě se na všechno vykašlete a užívejte si konec 'léta'. Pac a pusu, Pac a pusu, Vaše Ter :D:)

2 komentáře:

Thank you for your opinions!