SUNNY DAY

Vzhledem k tomu, že jsem musela mít do školy foťák kvůli informatice, tak jsem něco nafotila po škole s holkama. Je to velká zábava, procházet se po Bolevci a smát se starým vzpomínkám z pátý třídy, zpívat si starý písničky a dělat, že jsme neviditelný. Příjdu si furt jako malá holka, ještě k tomu, když dneska kluci přinesli do školy lego. Panebože tolik vzpomínek na lego!! Nebo taky přinesli takový ty magentický tyčinky, ze kterých se pomocí magnetických kuliček dá postavit snad všechno! Tak jsem si aspoň pohrála :D
Od holek jsem se dozvěděla hoodně novinek, takže jsem o všem informovaná! Protože se mnou celý odpoledne byla Lucka, která se potřebuje furt fotit, nebo někoho fotit, těch fotek je celkem dost. Ale sami se na ně můžete kouknout TADY .
Ve čtvrtek Mandrageeee *










A co jste dneska dělali vy ?  

2 komentáře:

Thank you for your opinions!