WE TODAY

Konečně pátek! Od školy si dva dny odpočinu a pak začne teror. Nevím, jestli jsem jediná, ale ty školní hodiny mi utíkaj strašně pomalu. Naštěstí jsem si dneska všechno vynahradila s holkama. Užili jsme si skvělý odpoledne v parku, nafotili pár fotek a mě se zlepšila nálada. Zítra asi do Prahy nepojedu z několika důvodů, který nebudu jmenovat, takže si nic novýho nekoupim.. Ale musim to brát tak, že oblečení neni všechno a hlavně zabít sobotní den, kdy má bejt krásně, v Praze? Ještě k tomu sama? To nejspíš ne.
Tento článek je taky o mém dnešním odpoledním outfitu, strašně jsem si ho oblíbila a to jsem ho vymyslela během minuty. No ale uvidíte sami.
Mějte se krásně a pořádne si užijte slunečný víkend !! 













http://terezkabrouckova.rajce.idnes.cz/7.9._-_Park_s_micinama 
a teď k outfituu 
nedivte se, že klečim, ale já byla děsně líná si stoupnout :D 



 tílko- H&M, džínska- Cropp Town, kraťasy- Pull&Bear, boty- Diechman, taška- sister's
                                                      

8 komentářů:

Thank you for your opinions!