WEEKEND

Tenhle víkend se mi zdál hoodně dlouhej, ale jsem jedině ráda, protože jsem si ho užila s nejlepším člověkem **
V pátek jsem se prošla snad po celý Plzni, protože si holky nemohly vybrat kam chtějí jít, takže jsme to vyřešili tak, že jsme byli všude. Celej pátek jsem zakončila čekáním na Barču v mekáči, kde jsem si dala snad to nejlepší kafe na světě a potkala jsem lidi z prázdnin, takže jsem byla celkem překvapená.
Sobota byla všelijaká. Celý dopoledne jsme se s Barčou připravovali do města, ve tři jsme vyrazili do Olimpie za účelem velkých nákupů a nakonec jsme skončili v našem nejoblíbenějším kfc, kde jsme se přejedli a strašně moc nasmáli. Večer jsme vyšplhali na 'horu' jménem Mikulka a koukali jsme se na večerní Plzeň a hlavně na ohňostroj.
A dneska? ÚKOLY, ÚKOLY, ÚKOLY.







Nevím čim to je, ale s Barčou nějak moc fotek nemám a když už jo, tak na nich vypadáme jak neandrtálci. Takže někdy příště .. 
A jak jste si víkend užívali vy? 

2 komentáře:

Thank you for your opinions!