WHAT TODAY?

Omlouvám se, že jsem nanapsala žádný článek, ale neměla jsem čas ani náladu. V nejbližší době napíšu o koncertě Mandrage na Plzeňském Back to School a dnes, pokud se vyhrabu z postele si půjdu koupit zimní boty. Nesnášim hnusný počasí, kdyby to šlo, spala bych celý dny.
A co dneska ještě plánujete vy?

buď nějaké podobné, nebo bez klínku

Vzhledem k tomu, že na sociální síti Facebook koluje stránka, kde se uživatelů můžete ptát na jakoukoliv otázku, založila jsem si jí taky. Takže pokud se mě chcete na cokoliv zeptat tak TADY . 

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. já jsem si koupila takový černý na klínku, ale maminka řekla že ne, takže je jedu zejtra vyměnit . Zejtra vám je vyfotim a doufám, že mi je schválíte :D

      Vymazat
  2. Podobné mám, ale ty na obrázku jsou top !

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Terezko přidala jsem se do prav. čtenářů díky odkazu na Tvůj blog na FB na události srazu bloggerek v Praze. Aspon mám do sbírky dalsí krásný blog :) MÁŠ TO TU MOC PĚKNÉ!

    Dia z http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tyjo moc děkuju :) ještě to sice není podle mých představ, ale snažím se. Ještě jednou moc děkuju.

      Vymazat

Thank you for your opinions!