AUTUMN BEGINS

Zima, zima, zima. Zajímavé je, že před 3 měsíci jsem si stěžovala na to, jaké je mi vedro a sotva jsem mohla dýchat a teď se klepu zimou. Na jednu stranu jsem ráda, protože mi chybí papuče, šály, rukavice, čepice a sníh, ale na druhou stranu mám husí kůži, když vím, že si na sebe vezmu kraťasy nejdřív začátkem dubna.
A k dnešku? Ve škole jsem usínala nudou, klepala se trémou, málem jsem si rozmáčkla mobil hněvem, ale taky jsem brečela smíchy. Je to tak různorodý. Naštěstí už jenom dva dny !
Na víkend už mám plány, teď jenom aby všechno vyšlo. Jak jsem slibovala outfity, tak to vidim nejdřív na pátek. Nějak se k tomu nemůžu dohrabat, neni čas ani nikdo, kdo by mě vyfotil.
Přemýšlím o tom, že bych udělala článek na DIY jenže nemám tušení, kde v Plzni seženu cvočky. Koukala jsem se vážně všude, ale zdřejmě jsem nekoukala pečlivě. Nevíte náhodou, kde bych je mohla sehnat? Byla bych vám strašně moc vděčná!
Pac a pusu, pac a pusu . Vaše Ter ***

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your opinions!