AUTUMN HOLIDAYS

Důvodem, proč jsem za celé prázdniny nenapsala ani písmenko je ten, že jsem byla u Barči. Jak jsem vám psala, měla být narozeninová oslava, která se náhle zrušila a byli jsme tam jen tři, ale moc jsme si to užili. Nějak jsem nevěděla, jak vám povyprávět o svých prázdninách, ale nakonec jsem se rozhodla, že vám o nich psát nebudu a udělám vlastně takový random článek.
Trošku mě překvapilo to, že začalo sněžit, když ještě není ani listopad. S Barčou jsme plánovaly se jít fotit, ale zase se nám změnily plány. Zítra nejspíš do školy, i když to není jisté, protože mi není zrovna nejlépe.
Jak asi víte z ostatních blogů, byl bloggerský sraz, na který jsem bohužel nemohla. Celkem mě to mrzí, protože tam byly mé oblíbené bloggerky. Tak snad příště, hehe.
A jak jste si prázdniny užili vy?
mentálové se sešly




fire



naši oblíbenci *










jeden z těch lepších obědů , to pití je kofola


http://terezkabrouckova.rajce.idnes.cz/Podzimni_prazdniny_2012/

6 komentářů:

  1. to jedlo,mňam,dala by som si :) a fotky sú úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vařil to náš kamarád:) děkujuu

      Vymazat
  2. Máš super vlasy! :) A popravdě, nejlepší ze všech je podle mně druhá a pátá fotka ze shora ;) A jen tak mimochodem, máš úžasný růžový svetřík (?) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky! Sluší ti to. ;)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!