NEW IN

Začnu tím, že se vám chci omluvit za to, že během týdne nepíšu články. Ráda bych je psala, ale škola je momentálně na prvním místě. Naštěstí už je pátek. Nic vám o svém týdnu nepovím, protože si sotva pamatuju, co jsem měla k obědu. Ale co dnes? Po dlouhé době jsem svojí maminku vytáhla nakupovat a dopadlo to tak všelijak. Nekoupila jsem si toho nějak moc, ale věc za kterou jsem nejvíc ráda jsou dvoje jeggins, které mi padly do oka hned jak jsem je viděla. Věci jsou většinou z H&M a C&A. Zítra si plánuji dokoupit pár maličkostí a taky vyrážíme s Barčou na zápas Viktoria Plzeň proti Jablonci. Večer určitě čekejte nějaký random článek.



H&M

H&M

z leva: C&A, H&M

vysněné nadkolenky
 Jaký jste měli týden a co plánujete o víkendu?
                                        Vaše Ter ***

9 komentářů:

Thank you for your opinions!