SATURDAY NIGHT/NEW IN

Omlouvám se, že jsem včera nenapsala článek, ale nějak se změnily plány a spala jsem u kamarádky. Ti co si četli můj minulý článek určitě ví, že jsem včera byla na fotbalovém zápase. Abych řekla pravdu, nejsem zrovna superfanynka fotbalu, ale když už má někdo lístky, tak ráda půjdu. Po fotbale se trošku změnily plány, jak už jsem psala a tak se celá sobota trošku protáhla. Tento víkend jsem si užila nejlíp za tu dobu, co chodím do školy.
konečný stav 1:1 



 Dál bych ráda do tohoto článku zavrhla i takový malý new in, protože mi to nedalo a za své peníze, které jsem dostala k svátku, jsem si koupila tři věci, na které se nemůžu vynadívat a zvlášť za tu skvělou cenu! Všechny jsou opět z H&M, na svetr jsem měla zálusk už tak před měsícem a teď nelituju, že jsem počkala, protože mi ho zlevnili o 300Kč.


díky mému prohrabovacímu systému jsem našla skvělý tílko za pouhých 70Kč.

svetr: 300Kč, tílko: 70Kč, náhrdelník: 150Kč

 V nejbližší době brzo udělám nějaký outfit post, který vám tak dlouho slibuju. Pokusím se na ně víc zaměřit, ale nic neslibuju. Protože vím jak to dopadne, haha.
Teď už jenom učit, učit, učit ! Naštěstí jdeme tento týden jen třikrát do školy a pak dva dny volna! Těšíte se? Popřípadě, co máte v plánu?
Hezký zbytek dne, vaše Ter **

1 komentář:

  1. Krasny nahrdelnik :)))

    http://mirrorofthefashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!