WISHLIST

Protože jsem u pár bloggerek viděla wishlisty, napadlo mě, že nějaký udělám taky. Můžete to brát i tak, že jsou na tomto wishlistu některé věci, které si přeji k Vánocům. Do Vánoc máme sice ještě hodně daleko, ale ze zkušeností už se radši řídím tím, že si dárky vybírám pár měsíců předem. V mém wishlistu určitě nenajdete oblečení, protože jsem si před pár dněmi nakoupila to, co jsem nejvíc chtěla. Můžete se sami kouknout TADY a TADY. Hlavně je to také proto, že bych měla příští měsíc jet na výlet s rodiči do Vídně, kde je Primark. Strašně moc se tam těším, jak už kvůli oblečení a tak i kvůli tomu, že jsem ještě nebyla ve Vídni a prý je to tam moc pěkné.


 Boty- oboje jsou ze stránky, kterou najdete TADY. Nejvíce vysněné jsou ty fake Jeffrey Campbell. Nejen kvůli tomu, že jsou dnes v módě a že na ně mám zalusk už nějaký čas, ale také proto, že si je mnoho lidí chválí.
Hodinky- značky CASIO, nejsem zrovna hodinářský typ, ale když jsem viděla tyhle hodinky, rozhodně budou moje!
Laky- laků přece není nikdy dost! Oba z H&M.
Make-up bag- protože moje momentální taštička na make-up je poměrně dost v příšerném stavu, tahle mi padla do oka hned, i když trochu váhám. Potřebovala bych větší.

Těšíte se na prázdniny?
Vaše Ter *

1 komentář:

Thank you for your opinions!