Breaking Dawn

Dnes jsem se šla konečně odměnit za celotýdenní učení s Barunkou do kina. Určitě víte, že dávají Rozbřesk druhou část a já jako hrdá fanynka Twilight sagy jsem si nemohla nechat ujít poslední díl. Naplnil má očekávání. Kdo to ještě neviděl, doporučuju. Mě osobně to vyrazilo dech. Chvílema jsem myslela, že se rozbrečím a chvílema jsem se nemohla přestat smát. Trošku mě mrzí, že je to nejspíš poslední část Twilight sagy. Myslela jsem, že to bude mít hodně pokračování jako například Harry Potter.
Dále se vám chci omluvit za mou neúčast na blogu, ale tento týden byl dost náročný a vlastně jsem nedělala nic jiného než jsem se učila. Brzo vám to vynahradím. 
Už jste byli na Rozbřesku 2? Vaše Ter*

3 komentáře:

  1. Ja sa na to chystám o týždeň tak som zvedavá :) Každopádne knižku som čítala a páčila sa mi. Ale som rada, že sa príbeh už skončil a nie je umelo naťahovaný :)

    OdpovědětVymazat
  2. umře ten jakob nebo ne?:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neee ! kdyby umřel, asi bych umřela taky:D:D

      Vymazat

Thank you for your opinions!