CHRISTMAS WISHLIST

Jelikož máme za měsíc a dva týdny Vánoce, už plánuji co si budu přát a tohle je čtvrtka věcí. 
Je jasné, že nedostanu všechno, ale já si každý rok přeji přebytek dárků a 'Ježíškovy' řeknu co by bylo asi nejlepší a pak už jen čekám na překvapení.
Koukněte se sami..


1. košile - nepatřím mezi lidi, kteří mají plnou skříň košil a ani mi nějak nechybí, ale když jsem viděla tuhle, udělám vyjímku
2. tepláky - moji nejvěrnější kamarádi na válení doma i na tělocvik a tyhle jsou vážně luxusní
3. svetr - svetrů není nikdy dost
4. LUSH TEA TREE WATER - vyzkoušela jsem už miliony vodiček, masek, mastiček atd. a po tom, co jsem viděla jak si ostatní bloggerky chválí značku LUSH, neváhala jsem. Vyložině tato pleťová voda je určena pro problematickou, mastnou pleť, takže pro mě.
4. legíny - jsem největší milovník jakýchkoliv legín a tyhle !!! 
5. kraťasy - miluju kraťasy s vysokým pasem a jediné které mám, jsou černé, takže obyčejné a flitrované mi v šatníku nesmí chybět.
6. mikina - dřív jsem mikiny v oblibě neměla, ale časy se mění
7. boty - konečně!!! už nějaký čas hledám teplé zimní boty se zateplením, které nepromokají a jsou alespoň trošičku podobné těm, které mám teď. Ještě že existuje TOPSHOP.
Už také plánujete, co si budete přát k Vánocům?

Abych vám poskytla také info o mě, tak je to furt stejné. Včera jsem spala u kamarádky takže jsem se trochu rozptýlila od té školy a dnes se ještě musím vrhnout na učení chemie, zítra přírodopis, čeština, matika a dějepis. I wanna die !
Co vy? Jak zvládáte čtvrtletí? 

11 komentářů:

  1. Super veci :) Tea Tree Water ti môžem len odporučiť, mám ju rada! A pozerala som tvoje staršie články a idem ťa sledovať ;)

    OdpovědětVymazat
  2. já už si věci na Vánoce pomalu kupuju:-)
    Svetr je boží i ostatní kousky..

    OdpovědětVymazat
  3. za prví musím říct skvělý wishlist a za druhý jsem tě potkala v Plzni na sadech :D

    OdpovědětVymazat
  4. ježiš to jsou super věci!!!
    chci je všechny, taky už musím napsat ježíškovi
    zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Samý nádherný věci, cokoli z toho dostat, byla bych spokojená :) Dobrý výběr ;)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!