CRASH

Milý čtenáři,
důvodem mojí neúčasti na blogu je ten, že mi můj šikovný tatínek rozbil notebook, takže jsem vlastně uplně v háji. Mojí nynější záchranou je babičky starý notebook, který je taky nějaký ten pátek starý, takže na něm nefunguje spousta věcí a to nemluvim o jeho pomalosti. Jedním z problému je ten, že mi do počítače nejdou nahrávat fotky, takže čekejte dvouměsíční články plné textů a obrázků maximálně z weheartu. Celkově to psaním článků vidím do budoucna černě. A teď k mému týdnu .. Ten kdo četl můj minulý článek ví, že mi nebylo zrovna nejlépe, takže jsem zůstala tři dny doma. Dva dny ve škole jsem přežila a víkend jsem strávila doma s rodiči. Jediné zpestření víkendu byl nákup v Ikee a pokračování v dokončování mé šatny. Určitě vám ji ukážu, někdy. Jsem strašně moc spokojená a všechno zatím jde podle mých představ.

Konečně je listopad a už jen pár týdnů a jsou Vánoce a prázdniny! Určitě si myslíte, že jsem blázen, když je dnes teprve neděle 4.listopadu a zítra musíme jít zase do školy. I hate monday! 
Budu se snažit psát co nejvíce to půjde, ale opravdu nic neslibuju. Takže vám přeju dobré známky ve škole a celkově hezký nový týden. Vaše Ter *

3 komentáře:

  1. tak snad budeš mať svoj notebook čoskoro :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta šikovnost se cení. To jste museli být určitě rádi :D Sice je škoda, že tady nebudou žádné fotky (dva měsíce? to je dost). No joo, blíží se Vánoce. Už slyším hrát koledy :D

    OdpovědětVymazat
  3. já doufám, protože v něm mám dost důležitých fotek a mrzelo by mě, kdybych o ně přišla. Je to dost, ale aspoň budu mít víc času se učit:D

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!