Dominique Nghiem

Dneska bych vám chtěla představit bloggerku z Californie. Sleduji už jí nějaký čas a strašně ji obdivuji. Líbí se mi na ní její osobitost a styl. Najdete ji TADY. Když jsem poprvé přišla na její blog, hodně mě překvapila ta šílenost a ulítlost outiftů. Je to něco jiného než tady v Čechách. Posuďte sami..





jeden z mých nejoblíbenějších outfitů
Kdybych se jí mohla zeptat na jakoukoliv otázku, bylo by to jak dělá to, že je tak hubená.
Je mi líto, že jsou lidi tady v Česku tak hloupý a nenosí to co v Californii, i když se určitě najde spousta lidí, kterým se to nelíbí. Je to věc názoru.





 Co řikáte na její styl?

3 komentáře:

  1. Mně osobně se líbí, hlavně ty šedé-průhledné brýle a duhové kraťasy ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ty boty k těm hubeným nohám sou trochu moc, ale jinak krása !!

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se nejvíc líbí 3. fotka. Všechny ty její boty jsou ulítlý, ale super. :))
    Piece of Claire

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!