GIVE ME LOVE

Takže, abych vám vynahradila minulý týden, rozhodla jsem se vám napsat tak nějak o tom, jak na všem jsem. Mám pocit, že jsem do nového týdne vkročila špatnou nohou a tím pádem se mi nic nedaří. Jak v čem.  Nesnáším školu a všechno kolem! FUCK! Teď ohledně blogu. Už nějaký čas se vás všech chci zeptat o čem si nejradši čtete u ostatních bloggerek? Kdyby to byla otázka na mě, určitě bych řekla outfity a randomy. Ale opravdu by mě potěšilo napsat mi do komentářů, co by jste u mě na blogu uvítali a nebo například zatrhli. Cokoliv ! 
Dále k víkendu. To vám zaručeně slibuju nějaký outfit a random z Prahy. Možná, možná i video. Ale nic neslibuju. Jak zvládáte školu? A už plánujete co budete dělat o víkendu?
Vybrala jsem vám náhodný výběr 6ti obrázků z weheartu, které mě na pohled zaujaly. 
z klipu Give Me Love - Ed Sheeran


vesmír je sám o sobě perfektní


nejoblíbenější pohádka

miluju jí

opět z klipu Give Me Love - Ed Sheeran




Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your opinions!