My first Tag

Tak jo, jelikož jsem byla nominovaná od jedné bloggerky, které opravdu děkuju, měla bych pokračovat.
Jak jsem se dočetla, musím napsat 11 věcí o sobě, což nebude nijak jednoduché a budu muset nominovat 11 bloggerek. Dělám to poprvé, takže se omlouvám za jakoukoliv nejasnost.

Zadání Tagu:
1. napiš o sobě 11 zajímavostí
2. zodpověď 11 otázek od bloggerky, která tě nominovala
3. vymysli 11 otázek pro bloggerky, které nominuješ ty
4. vyber 11 bloggerek pro nominaci a informuj je
5. neoznačuj tu, která označila tebe


11 zajímavostí:
1. jsem na půl vegetarián
2. bydlela jsem rok v Americe a tři roky v Belgii
3. za celý svůj život jsem měla 3 kočky, dvě mám teď
4. JSEM PROTI VYRÁBĚNÍ KOŽEŠIN ZE ZVÍŘAT A ZKOUŠENÍ KOSMETIKY NA ZVÍŘATECH
5. blog jsem si založila ze srandy
6. chci se stát slavnou módní návrhářkou
7. už od malička je mým snem řidičák
8. mám sestru, se kterou nevycházím
9. jsem directioner
10. netuším kam jít na střední školu
11. miluju svojí rodinu
Otázky, které jsem dostala: 
1. Myslíš si, že je blogování o penězích? Proč ano, proč ne?
Určitě si to nemyslím, na blogu jsem zahlédla něco o tom, jak blogovat za peníze, ale já to dělám jen pro radost
2. Přináší ti blogování nějaké výhody- různé spolupráce, pozvánky na showroomy..?
Bohužel, zatím ne.
3. Účastníš se giveaways? Už si někdy něco vyhrála?
Samozřejmě, ale nevyhrála jsem.
4. Zažila si, že by se ti někdo z tvých známých smál proto, že máš blog?
Ano, ale ignoruji to.
5. Zastavil tě někdo na ulici, protože čte tvůj blog?
Ne, ale pár lidí mi psalo.
6. Vzpomeneš si na komentář, který tě překvapil, extrémně potěšil, rozesmál nebo naštval?
Neřikám, že je těch komentářů hodně, ale nějak si nevzpomínám.
7. Který kousek oblečení kupuješ nejčastěji?
Svetry, košila, trička a kalhoty. Klasika.
8. Kolik nejvíc jsi ochotná dát za oblečení?
Podle toho, o jaký jde kousek. Ale rozhodně bych si nekoupila svetr za 1 tisíc.
9. Existuje bloger/ka, se kterým by ses chtěla seznámit?
Se všemi, které sleduji bych se chtěla seznámit.
10. Jsi spokojená se svým tělem? Držíš nějakou dietu?
Spokojená se říct nedá. Jsem ráda za to jaká jsem, chtěla bych ale hubenější nohy a být vyšší. Dietu nedržím, snažím se jíst zdravě, pravidelně a cvičit.
11. Nakupuješ někdy u vietnamců? 
Samozřejmě, gumičky a ponožky.
Otázky pro bloggerky:
1. Tvůj idol? 
2. Nejlepší kousek u tebe ve skříni?
3. Nejnavštěvovanější obchod?
4. Co by si doporučila ostatním bloggerkám?
5. Nejoblíběnější blog?
6. Máš ráda nakupování?
7. Jak často nakupuješ?
8. Dávají ti rodiče kapesné?
9. Máš ráda čokoládu?
10. Je něco, co by si v životě chtěla vrátit zpět?
11. Nejoblíběnější činnost?

A konečně bloggerky, které jsem nominovala:
Nedělala jsem to nijak postupně od nejlepšího po nejhorší, ani naopak.
Takže to by bylo!
Brzo, vážně brzo udělám outfit. Nejdřív v pátek. Omlouvám se, ale neni čas. Vážně.
Takže mi držte palce ve škole, všude. Tento týden je opravdu na nic. Mějte se, Vaše Ter**


6 komentářů:

  1. fííha to s tou amerikou ti závidím :)) a pozývam ťa na giveaway o náhrdelník pokiaľ budeš mať záujem a čas :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím ti Ameriku a Belgii :) Napsala jsi to hezky všechno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju:)
    Vera- určitě se zúčastním)))

    OdpovědětVymazat
  4. Rok a Americe a dva v Belgii? Aaaaah, závist největší!* :D

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!