PRAGUE WEEKEND

Jak už jsem psala v minulých článcích, včera jsem byla s kamarádkami v Praze.
Na to, že jsme vstávali v pět ráno jsme si to hodně užili. 
Já jsem tam jela z účelem koupit si nové boty (TADY), ale ty tam bohužel neměli tak jsem se rozhodla pro hnědé z H&M. Jsem naštvaná, ale i ráda. Brzo je uvidíte v outfitu, pokud se k němu dokopu a ráda bych slyšela vaše názory, protože mi příjde, že v nich mám strašně obrovské nohy. Uvidíme. 
Dále jsem si koupila svetr (F&F) a tílko (P&B), které vám ukážu až po Vánocích. Procestovali jsme vlastně  skoro celou Prahu a když jsem v Palladiu objevila LUSH, myslela jsem, že umřu radostí. Když jsem do něj vešla, začala jsem kýchat, takže to bylo dost komické, ale když jsem se koukala na všechny ty mýdla, krémy a všechny ty krabičky tak jsem byla v sedmém nebi. Koupila jsem si hned pleťovou vodu Tea Tree, kterou jsem si přála k Vánocům. (TADY
Nákupy nám trvaly asi 4-5 hodin a když jsme měli ještě pár hodin času, šli jsme na Václavák, kde jsem objevila MAC, takže jsme si tam namalovali a vyrazili jsme do Metropole. Celý den jsme zakončili výborným karamelovým machiatem ze Starbucksu.










 Topshop mě dost zklamal, jak v cenách tak i v tom, že zde neměli věci jako na internetu. Představovala jsem si ho uplně jinak. Ale rozhodně plánuji si tam něco koupit v povánočních slevách, haha.






Snad vám nevadí, že jsem nevyfotila outfit, protože na to nebyl vůbec čas. Takže snad co nejdřív. Musím se k tomu dokopat konečně!!!!
Jak jste si užili víkend vy?*

3 komentáře:

  1. krásne fotky :) musel to byť super výlet a pozývam ťa ku mne na giveaway o náhrdelník :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :)
    P.S. máš u mě na blogu nominaci ;)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!