Thoughtlessly

Zase pátek? Jsem jediná, které to ubíhá tak strašně rychle? 
Začnu tím, že opět nemám vyfocený outfit. Myslela jsem, že bude sněžit a udělám fotky ve sněhu, ale zdřejmě jsem myslela špatně. Dost mě to mrzí, včera to vypadalo, že bude půl metru sněhu a dnes, že je zítra jaro. Trochu se v tom počasí nevyznám, což vlastně ani ve škole. Všechny testy, které jsme měli psát tento týden se odložily na příští. Asi budu vraždit. Jak vy zvládáte ve škole?
Na víkend nemám nijak speciální plány, dnes u mě bude spát Barunka, zítra jdu na DOD na obchodní akademii, takže jsem celkem zvědavá. Taky se snad zítra odhodlám vyfotit konečně outfit a modlím se, aby sněžilo. V neděli se budu jen učit, učit a učit.
miláček



na horký čokoládě začínám být závislá





Brzo udělám recenzi na Tea Tree od LUSHe.
Vaše Ter ***

5 komentářů:

  1. ktorá si ty? :) tá horká čokoláda, uhm. na moje boľavé hrdlo by bodla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. červená rtěnka. tak si jí udělej:)

      Vymazat
  2. Jé, horkú čokoládu taktiež milujemm:) nooomm<3 a na fotkách ste úžasné:) /kukni ku mne/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. tie fotky sú užasne musela som sa usmievať :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!