christmas new in

Původně jsem plánovala, že vám natočím video a taky jsem natočila. Opět díky inteligenci mého počítače i internetu nic nebude. Proto jsem věci jen vyfotila. 
Pokud budete chtít na něco udělat recenzi, budu ráda, když si o ní napíšete do komentářů. 

taška s cvočkama 

tričko z wishlistu / P&B

army parka / pimkie

řasenka / MaxFactor

řasenka / Collistar

Make up MaxFactor / houbička na nanášení Sephora

díky strejdo :D


svetr / F&F

voňavka / ? 

voňavka Elite models London Queen

čistící pleťová voda Yves Rocher 

krém na ruce Neutrogena
náhrdelník s bodláčkama 

laky / Miss Sporty
.. a peníze.
Brzo pojedu do Prahy na nákupy, tak čekejte další new in. 
Co jste dostali vy?

5 komentářů:

  1. Ta pleťovka YR mě docela zajímá. Mám rozepsanou recenzi na krém a čistící gel, se kterými jsem byla docela spokojená. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci jsi dostala, tu army parku chci taky, a i když jsem o ní pořád mluvila, nikdo mi jí nenadělil, asi se o to budu muset postarat sama :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka je super! Nevíš od kud? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě dostal ten pohled od rodičů:) Máš originální rodiče:)

    http://by-anett-s.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!