CHRISTMAS WISHLIST 2

Když jsem projížděla blog, zjistila jsem, že jsem sem už přidávala vánoční wishlist (TADY), ale nebylo na něm uplně všechno a hlavně jsem z toho minulého dost věcí vyškrtala. 
Takže jsem se rozhodla pro nový. 

1. Army parka - po army parce toužím už dost dlouho a o Vánocích se sny mají plnit
2. necklace - už jsem myslím na blogu zmiňovala, že mi můj zlatý náhrdelník někdo ukradl ve škole, tak jsem se rozhodla, nakoupit si jich desítky. Takže jeden do sbírky.
2. kruhová šála - miluju kruhový šály, černá mi chybí
3. Tangle Teezer - skoro každý kdo má blog Tangle Teezer zná. Čtu o něm samé pozitivní zprávy a často je vidím u profesionálních kadeřníků. Chci ho zkusit.
4. Lip scrub LUSH - na tenhle scrubík mám zálusk už od mé první návštěvy stránek LUSH
5. tílko - poprvé jsem ho viděla v P&B v Praze a byla to láska na první pohled, můj nejlepší instinkt mi řiká, že už na mě čeká a 24.12. ho budu mít pod stromečkem 
Tak co na něj řikáte? Co si vy přejete k Vánocům?
Jelikož moje minulá recenze neměla žádný ohlas (TADY), nevím, zda dělat recenzi na přípravky, které jsem si koupila o víkendu (TADY). 
Vaše Ter *

9 komentářů:

  1. Parka je skvelá, síce mne by určite nepristala, ale obdivujem ju u druhých:) a takisto som prišla na chuť veľkým náhrdelníkom a tento je úžasný:) TT by som taktiež chcela no nie na vianoce, možno "nekdy"<3
    (budem rada ak sa pozreš aj na môj blog, a ak chceš poteší aj follow)

    OdpovědětVymazat
  2. Tangle Teezer je super a to tílko vypadá skvěle, líbí se mi!

    OdpovědětVymazat
  3. Tanhle Tezeer si přeju taky. Skvělý wishlist,jen ta parka nebude nic pro mě:-) jsi boží Tery !!

    OdpovědětVymazat
  4. ta parka! .. jinak, pokud chceš límeček do sbírky (sice to není náhrdelník, ale látkový límeček značky stefanel), pak se můžeš připojit do giveaway na mém blogu.. http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Inspirovala jsi mně k vytvoření wishlistu, čemuž jsem se delší dobu odpírala. Ale.. nic na škodu :D Já si chci pořídit army kalhoty a nějaké ty další věci, škoda psát.. byl by tu celý román :D

    OdpovědětVymazat
  6. army parka vypada zajimave:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. nejlepší wishlist !

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!