freeze

Konečně jsem se dočkala! Napadnul sníh.
Po týdnu sem přidávám svůj druhý outfit za tento měsíc, což chce potlesk.
Teplý svetr mám už od minulého roku a jsem s ním spokojená do teď. Hlavně proto, že je teplý a černý.
Boty jste mohli vidět i v mém minulém outfitu TADY a čím déle je nosím, tim více je mám radši. 











 Zítra se chystám na nákupy vánočních dárků a nějak nemám tušení co své rodině mám koupit. Už nakupujete nebo to necháváte na poslední chvíli? 
Dáte mi nějaký návrh co nakoupit?
Vaše Ter *

5 komentářů:

  1. Já nakupuju na poslední chvíli, někdy ještě později :D Na fotkách jde vidět, jak úžasnou máš postavu:3 Mám podobné boty ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jojo, seš fakt nádhermá. A to jak seš hubená.. držíš nějaký diety ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? tak to moc děkuju )))
      diety? haha dobrej vtip. Jsem největší žrout všeho na světě. :)

      Vymazat
  3. ta první fotka je kouzelná, moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!