new in

Dnes se trochu změnily plány a místo nákupů s Barčou, jsem jela s maminkou a sestrou.
Ukážu vám ale jen dvě věci, jelikož ostatní mám jako překvapení k Vánocům, takže to pravděpodobně uvidíte až v povánočním new in postu. Přemýšlím nad videem?


 1. Odličovací emulze RYOR - od RYORU jsem vyzkoušela už pár přípravků a musím říct, že jsem byla spokojená. Tato odličovací emulze je na celkové odlíčení pleti. Emulze obsahuje extrakt ze světlíku lékařského a pleť by měla být po použití čistá a hydratovaná. Dermatologicky testována.
 2. Každodenní peeling NEUTROGENA - od Neutrogeny je to můj první přípravek, ale slyším na něj samé pozitivní komentáře. Unikátní technologie MICROCLEAR by měla uvolňovat póry a měla by pomáhat odstraňovat pupínky. Díky složení, které je obohaceno výtažky z okurky a zeleného čaje má zklidňovat pokožku. Doporučováno českými dermatology.
Tak uvidíme. Brzy udělám recenzy. Mimochodem, zítra recenze na pleťovou vodu od LUSH. 
Vyzkoušeli jste už někdy přípravky od RYORU či Neutrogeny? Jste spokojení? 

3 komentáře:

  1. od ryoru ani od neutrogeny som ešte nič nemala,ale veľmi by som chcela vyskúšať zopár výrobkov od ryoru z rady aknestop
    peeling vyzerá skvelo tak som zvedavá na recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  2. na recenziu peelingu sa teším, totiž mám problematickú pleť, a tie "reklamové" clean a clear mi zatiaľ veľmi nepomohll,.)
    /ak chceš pozri na môj blog, budem rada za follow/

    OdpovědětVymazat
  3. je nás víc s problematickou pletí, brzo bude recenze :)
    Zuzanko, follownu tě -xx

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!