New In

Pomalu ale jistě mi peníze ubývají. Oblečení se mi nijak fotit nechtělo, ale o každém kousku vám něco napíšu. Když jsem přijela domů, překvapilo mě, že mám skoro všechny věci černé, haha. 

1. šaty / Pimkie / 200Kč - upnuté černé šaty s koženým pruhem vepředu, byla to láska na první pohled.
2. košile / Pimkie / 150Kč - černou košily jsem hledala dlouho a tuto jsem brala hned jak jsem uviděla cenu! Miluju slevy!
3. tričko / H&M / 200Kč - dlouhé bílé tričko s kapsičkou, hodí se ke všemu, tak proč si ho nekoupit?
4. svetr / H&M / 800Kč - tento svetr jsem chtěla už snad od října a i přes jeho cenu jsem ho musela mít. 

Všechno brzy uvidíte lépe. O víkendu budou outfity.
Už jste si něco koupili ve slevách? Pochlubte se. 

6 komentářů:

  1. já se ti pochlubim ty!!:D koukej mi odepsat a věci sou čupr :*

    OdpovědětVymazat
  2. Černé oblečení je nejlepší! a už jsou slevy jo? nemůžu se "dočkat", jak zas všechny peníze rozšupu díky mé shopaholické nemoci :( :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsme dvě, plánuju kdy vyrazím do Gatu a pak Prágl :D

      Vymazat
  3. ano dnes som akurat bola na vypredajoch a par veci som kupila.
    Inak rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  4. těším se až to všechno uvidím na tobě;) ve slevách jsem ještě nebyla:/

    Heddy
    a-little-bit-style.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!