ombre hair?

Jelikož přemýšlím o tzv. ombre vlasech, chtěla bych se vás zeptat na váš názor.
Moje první polovička řiká, ať si to udělám, protože se mi to opravdu líbí, ale ta druhá zase nechce, abych si ničila vlasy a hlavně se bojí toho, aby mi to nechytlo jinak.
Mám do toho jít? Co si o tom myslíte? Máte s tím nějaké zkušenosti? Kadeřnice nebo DIY? 








Ombre hair má také vlogerka a blogerka Zoe, která je z Anglie a je to můj velký vzor. Je nádherná a má typický anglický styl. Jedna z mých nejoblíbenějších blogerek/vlogerek.

Ráda bych si přečetla váš názor.

8 komentářů:

  1. zkud to !! rozhodně ! :) a na poprví rači kadeřnicee

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenosti teda nemám, ale taky mě ombré dost láká! :) Možná by to bylo lepší u kadeřnice, jak píšeš, nikdy nevíš, jak ti barva doma chytne..

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa ombré páči bohužiaľ mne ho spravili tak, že nie je ani vidieť :/ ale skús to :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja som určite za!! :)) mne sa to hrozne páči

    OdpovědětVymazat
  5. tak jo, po novým roce mám ombre vlasyy, děkuju vám*

    OdpovědětVymazat
  6. bude ti to hrozně slušet, ale obarvi si to hodně na blonďato ať ti to vynikne! mě to obarvili tak, že to skoro neni vidět :( a nebyl už novej rok?:O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju)
      jo byl, akorát jsem nemocná, takže nějak nestíhám ale brzo se objednám :)

      Vymazat

Thank you for your opinions!