recenze: peeling Neutrogena

A je tu slibovaná recenze na každodenní peeling od Neutrogeny.

Co bych k němu napsala? Perfektní. 
Hned po prvním použití jsem měla značně čistší pleť. Překvapilo mě, že mi pomohl z části odstranit akné. Pleť je po použití hydratovaná, měkčí, díky tomu lze pupínky lehce odstranit, a vypadá zdravě.
Dalším plusem je vůně. Vyzkoušela jsem už hodně peelingů, ale tento voní ze všech nejlíp.
Pro lidi, kteří mají stejné problémy s akné jako já, je tento peeling vyhovující.
100% doporučuji!

Zažili jste dnes něco zajímavého?

3 komentáře:

  1. můžu se zeptat kolik stojí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevzpomínám si přesně, ale nějak do dvou stovek :)

      Vymazat
  2. vypadá skvěle, hodně pozitivního jsem o něm slyšela a chci ho vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!