Tea Tree Water recenze

Tea Tree Water od značky LUSH jsem si koupila cca před 14ti dněma.
Článek z Prahy TADY.

 Při prvním použití jsem byla velice mile překvapená. 
Vodička nádherně voní, skvěle se nanáší, takže si díky stříkátku (?) na vatový tampónek nenalijete přebytečně vodičky, ale podle svých potřeb. 
Tento přípravek používám již 14. dnem a jsem velice spokojená. Vodička opravdu detoxikuje mastnou pleť.
I když je na flaštičce napsáno 'Dostaňte pod kontrolu ty protivné póry', nezaznamenala jsem změnu. Mě, člověku s problematickou pletí, to ale nepřekvapuje. 
Mrzí mě, že mi vodička rychle ubývá, takže po Vánocích budu muset LUSH navštívit znovu. Tentokrát to ale nebude jen vodička.
Pokud budete mít jakékoliv otázky ohledně Tea Tree Water, piště buď do komentářů nebo na můj email.
 Sněží !!!!! Čím více se blíží Vánoce, tim víc jsem nedočkavější. Na tyto Vánoce se moc těším.
A co vy? Taky se těšíte?
Vaše Ter *

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your opinions!