holiday










Vybrala jsem jen některé fotky, na ostatní se můžete podívat TADY.
Omlouvám se, že vůbec nepíšu, ale nebyl čas ani nálada, protože mi v poslední době nebylo dobře.
Užívejte si víkend, ne jako já, haha.
Co jste dělali včera?

8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super fotky!inak vyzeras ako cece frey:-)
      a btw nevies jak si robi ta tvoja kamoska vlasy tak dozadu?ze co na ne pouziva.dik!

      Vymazat
    2. děkuju!)
      hodně to tupíruje, uhladí dozadu a přelakuješ*

      Vymazat
    3. vlasy jak kdy:) někdy to jen dozadu vyfoukám a drží mi to, ale teď už to mám moc dlouhý takže to musím tupírovat no:)

      Vymazat
  2. myslím , že fotky sa podarili :)))

    OdpovědětVymazat
  3. aaaaa sexy fotky:D asi tě zbiju:* a tady mám ty vlasy stráášný, jinak ty seš kočka kámo*

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!