ombre angel

Jelikož mě včera maminka včera obarvila ombre hair, rozhodla jsem se vám to dneska ukázat. Ve skutečnosti to je vidět o trošku míň, takže příští týden to obarvím znovu.
 Na sobě mám nový svetr, který jsem si koupila ve slevách v H&M a mohli jste ho vidět v minulém new inu. 

Co na to řikáte?

7 komentářů:

  1. Já si nemůžu pomoct, já to vbc nevidím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já to ombre taky vůbec nevidim :D Ale otfit je super ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky to moc nevidím :D Ale fotky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  4. Mě to taky moc nepřijde jako ombre! :D :P

    OdpovědětVymazat
  5. řikala jsem, že to neni moc vidět. příští víkend to barvím znova :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja to ombré tiež moc nevidím! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už taky moc ne, zejtra to zkoušim obarvit znovu:)

      Vymazat

Thank you for your opinions!