SECOND GO

Pro začátek se chci omluvit za to, že vůbec nepíšu. Tento týden byl dost náročný, miliony testů. Naštěstí vše dopadlo lépe, než jsem si myslela.
Dnes píšu opět o ničem, ale v pátek bude outfit post a v sobotu snad random a taky prodávám pár věcí, tak je hodím i sem, pokud by jste náhodou měli zájem.

brzo ombreee
Barbara Palvin 
nevíte, kde bych podobný mohla sehnat? nejlépe v černém
zdroj: weheartit.com
Doufám, že se na mě nezlobíte, haha.
Už víte známky na pololetí? Jaké máte?

6 komentářů:

  1. máš tu uplne super obrázky :) Pridávam si ťa a budem rada ak aj ty mňa :) http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš opravdu skvělý blog ! (y)
    Teď jsem ho celý projela, bomba. Přijde mi, že máme takový podobný styl. Dokonce jezdám i na ozdravňáky :D
    Mám ráda longboardy a tak.. :D
    Určitě tě budu sledovat teďka, zasloužila by sis mnohem víc čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Ale asi ne od vojenský pojišťovny co?:D
      Děkuju ti moc !)))

      Vymazat
  3. To je parádní úprava-jak na ni? Už dlouho se snažím tohohle ve PS docílit :P

    OdpovědětVymazat
  4. To je parádní úprava-jak na ni? Už dlouho se snažím tohohle ve PS docílit :P

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!