surprise

Začnu tím, že jsem dnes byla ve městě, původně sehnat vínový svetr. Nakonec jsem měla v ruce dvě tašky z H&M s mým vysněným tílkem, který jsem vám ukazovala v mém posledním wishlistu (TADY) a s bílým svetrem s drobným pozlacením knoflíků. Do svetru jsem se zamilovala na první pohled jak už kvůli barvě, materiálu, který je zezadu, tak už i kvůli knoflíkům. Posoudíte sami.
A můžu vám říct, že mám v plánu navštívit klučičí H&M ještě mockrát. Vyhlídla jsem si tam už pár věcí, haha.


Dále sem přidávám pár fotek ze školy. Berte to jako minioutfit, i když tam skoro nic není vidět. Hlavní je vínový svetr, který je Barulánka a je z New Yorkeru.
černá tečka na barče neni bradavice, ale řasenka -.-
Jak si užíváte ve škole?
Pokud máte nějaké otázky, jsem na ask.fm.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your opinions!