wishlist

Dneska jsem se rozhodla udělat po dlouhé době wishlist.
Jak už víte, kupuji si longboard a všechno už je zařízené, takže už se musí jenom zaplatit a přivést domů. Mám z toho šílenou radost !!!!
Dále, co nemám ve wishlistu, potřebuju Vansky, ale mám obrovský problém vybrat si barvu, takže bych byla ráda a prosím, aby jste mi poradili, haha.

1. Canon EF 50mm f/1.8 objektiv - už dlouho přemýšlím nad tím, že si koupím nový objektiv, abych furt nefotila jen se seťákem. Čistě náhodou jsem narazila na článek u jedné blogerky, která dostala tento objektiv k narozeninám a po mém dlouhém průzkumu, jsem zjistila, že si ho lidi moc chválí a cena je božská!
2. svetr, tílko- divim se sama sobě, ale nějakým způsobem jsem se ocitla na stránkách H&M v klučičím oddělení a tyto dvě věci mi naprosto padly do oka! A hlavně sháním nějaké podobné tílko.
3. tričko - komu by se nehodilo obyčejné tričko?
4. batoh - nevím, zda chci přesně tento, ale je to snad jediný černý batoh tohoto typu, který jsem našla. Tento je z topshopu.

Mám dobrý pocit z toho, že jsem napsala dva články za sebou, tak doufám, že mi to vydrží.
Zítra snad bude outfit jak už jsem psala ve včerejším článku a v sobotu tedy nějaký random. Opět nic neslibuju.
Zítra konečně pátek !!!! 
Jste rádi, že už tento hektický týden končí?

2 komentáře:

  1. Super wishlist :) a nevim, jak ty.. ale já bych brala rozhodně červený Vansky, ikdyž je má většina lidí :) a nebo teda modrý

    OdpovědětVymazat
  2. Naj su čierne osobne vyskušané sestra ma červene takže viem posúdiť že čierne su best ale aj tak celkovo vansky niesu kvalitné mne sa roztrhali ani nie za pol roka :/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!