23 facts about me

1. narodila jsem se v Praze, takže jsem Pražačka
2. stěhovala jsem se 3krát (Belgie, Amerika a nakonec Plzeň)
3. chodím na základní školu do 9.třídy

4. nemám ráda překvapení 
5. mám strašně problematickou pleť, za kterou se stydím a dělá mi to problémy ve společnosti
6. jsem cholerik
7. mým snem je, že jednou budu umět plynule anglicky a odstěhuji se do Londýna
8. nejoblíbenější skupina - One Direction
9. pevně doufám v to, že se jednou stanu slavnou blogerkou
10. miluju jídlo
11. ještě jsem neměla pořádný vztah s klukem 
12. jednou za 4 měsíce si přestavuji pokoj
13. kdybych mohla, jedla bych celý den jen toasty 
14. jsem silně závislá na blogování, tumblrování a weheartování
15. nejsem kuřák ani alkoholik
Na dalších osm jsem se zepata Klár, jedné z mých dvou nejlepších kamarádek.
16. jsem tvrdohlavá
17. neobejdu se bez svojí postel, záchodu, Báry a Klár 
18. snažím se furt držet nějaké diety
19. mým nejoblíbenějším pitím je Malibu
20. jsem šílenej dement 
21. jsem cílevědomá
22. vyčítá mi, že jsem jí chtěla utopit, když jsem se jí snažila probrat (omdlela) a přitom to vůbec není pravda! 
23. ráda vařím a peču

Pokud by jste se mě ještě chtěli na cokoliv zeptat, tak na ask.fm
Jak si užíváte prázdniny?

7 komentářů:

  1. skoro všetko sedí aj na mňa:)
    najhoršia je 11:-(:-DD

    OdpovědětVymazat
  2. :DD paráda* Trošku se protiřečí, že nejseš alkoholik a máš ráda malibu, jinak cajk:* :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakože nejsem alkoholik, že bych byla každý den a byla na něm závislá. Když je nějaká akce, tak jednoznačně Malibu:) a děkuju:*

      Vymazat
  3. Tak tenhle článek mě dostal, jsi super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!