E.L.F. wishlist


1. štětec na make-up, 97Kč - Už dlouho přemýšlím o tom, že si koupím štětec na make-up, protože si všichni práci se štětcem moc chválí a hlavně vždy po nanešení make-upu mám od něj celé ruce a kam šáhnu, tam jsou skrvny. 
2. rtěnka, 97Kč - S touto rtěnkou si ještě nejsem moc jistá. Sháním sice matnou rtěnku, ale potřebovala bych si jí nejdřív zkusit a to kvůli barvě. Kvůli mé tmavší pleti si musím rtěnky hodně dobře vybírat abych nevypadala jako blázen.
3. bronzer, 97Kč - Nějak už si nemůžu vzpomenout, kdy jsem si řekla, že si koupím konečně tvářenku. Do teď jsem se k tomu nedokopala a tato se mi celkem líbí i recenze na ní jsou velice pozitivní.
4. sada na obočí, 97Kč - Jelikož mi moje tužka na obočí pomalu ale jistě dochází, chtěla bych zkusit i něco jiného než tužku. Tuto sadu na obočí si moc lidí chválí.
5. tvářenka, 97Kč - Sice jsem se svojí tvářenkou od AVONU moc spokojená a myslím si, že mi ještě dlouho vydrží, snažím se myslet dopředu. Až mi ta moje dojde, tato tvářenka bude první, po které šáhnu.

Jestli máte nějaké zkušenosti s kosmetikou E.L.F., nejlépe s produkty, které si chci objednat, budu ráda, když se se mnou podělíte o váš názor na onu kosmetiku. V případě, že jste s něčím spokojení, klidně mi produkty do komentářů doporučte. Budu jedině ráda. :)

http://ask.fm/terbrouckova ptejte se
http://terezkabrouckova.tumblr.com/ follow 

2 komentáře:

  1. ta matná rtěnka vypadá skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se elf kosmetiky nemůžu nabažit :) Pro mě je to kvalitní kosmetika. Štětec na make-up mám též, ale stipple brush, pohodlnější nanášení neznám. A matnou rtěnku vlastním taky a je super :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!