falling the pieces

V první řadě vám chci poděkovat za neuvěřitelných 50 čtenářů! Páni. Strašně mě to potěšilo!
Dále jste si mohli všimnout nového názvu blogu. Jsem typ člověka, co furt něco mění a myslím si, že tento blog změnu potřeboval. SALAD OF VOGUE asi proto, že mi tento blog příjde jako jeden velký salát a to kvůli mým článkům. Co na nový název říkáte?
Teď k článku. Rozhodla jsem se udělat random, zase. Jelikož jsem celý den byla doma a ležela jsem, tumblrovala, četla blogy, weheartovala jsem, upravovala jsem svůj blog a jedla, tak se to odráží i na fotkách., haha.
tumblruju
hot chocolate moment 
sníh, sníh všude 
home outfit
favoritky (Gate)
učím se na přijímačky
jím zdravě
Kdo neví můj tumblr tak TADY a pokud máte nějaké otázky ohledně bloku či čehokoliv jiného tak na ask.fm.
Co jste dnes dělali?

10 komentářů:

  1. Můj názor znáš:) supr fotkyy <3 Hele to je Mája nebo Sisi? Jsou jak dvojčata!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je Sisi :) nejsoou, Mája má přece pihu u nosu :*

      Vymazat
  2. lovely photos hun! really enjoyed them!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fokty ! (Poslední dobou jsem naprosto ujetá na roztomilé kočičky ! :D )

    OdpovědětVymazat
  4. Nice photos!

    would you like follow each other? Let me know =)

    http://addictbeiconic.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. the cat <3 love this post !!

    nice blog

    Bisous from FRANCE

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!