My favorite cosmetic products

 Začnu tím, že vám chci říct, že nepatřím mezi blogerky, kterým záleží na make-upu. Každý den mám stejný, jednoduchý make-up. Ten se skládá z krátkých, ale důležitých kroků, a proto si vybírám snad tu nejlepší kosmetiku, která vyhovuje mě samotné. Nejsou to žádné předražené kousky od MAC apod., ale většinou kousky kupované na rychlo.
 1. MAKE-UP; MAXFACTOR; FACE FINITY - Tento make-up jste mohli vidět v mém vánočním new-inu. Jsem s ním velice spokojená.
+ 3 v 1
+ kryje 
+ voní
+ dobře se roztírá
+ balení (vím kolik make-upu mi zbývá)

- jestliže trpíte suchou pletí, doporučila bych spíše nějaké vyživující krémy
- víčko se rychle zašpiní
 2. PUDR STAY MATTE; RIMMEL LONDON 004 - Pudrů už jsem vyzkoušela opravdu mnoho a tento mi sedne ze všech nejlíp.
+ kryje 
+ nevytváří pudrový efekt (pokud si ho tam tedy nedáte 10 vrstev)
+ hezké balení
+ jméno STAY MATTE nedostal jen tak
 3. TVÁŘENKA AVON; SOFT PLUM - Tuto tvářenku už mám nějaký ten pátek a mám pocit, že je bezedná. 
+ vydrží
+ skvělá barva
+ balení (zrcátko)

- třpitky (je to spíš věc názoru, ale mě osobně se třpitky v jakémkoliv produktu nelíbí)
- štěteček, který byl v balení byl tvrdý a po nanesení tvářenky jsem vypadala jako rajče a to jsem se snažila tam toho dát co nejméně; doporučuji používat vlastní 
 4. ŘASENKA; MAXFACTOR; 2000 CALORIE - Stejně jako make-up jste mohli tuto řasenku vidět ve vánočním new-inu. 
+ po nanesení mám řasy delší a hustší
+ skvěle pigmentovaná
+ výborný kartáček
+ balení 

- občas žmolkuje
- trvanlivost 
  5. TEKUTÝ KOREKTOR; ESSENCE; 16H - Korektor od essence je zrovna ten typ produktu, nad kterým jsem nepřemýšlela a byl to vlastně takový nákup na rychlo. Jsem s ním nad míru spokojená.
+ výborná cena
+ kryje 
+ nepoznáte, že ho máte
+ skvěle se nanáší, jako lesk na rty
+ vydrží mi (nepočítala jsem sice, jestli mi vydrží přesně 16h., ale určitě mi vydrží dlooouho)
 6. TUŽKA NA OBOČÍ; ESSENCE; 04 BLONDE - Další z kousků, které jsem kupovala na rychlo.
+ skvěle se mi s ní pracuje
+ cena 
+ kartáček na víčku

- moc dlouho nevydrží, ale obočí až tak neřeším
7. RTĚNKA; GABRIELLA SALVETE; ROSSO DIVINO 04 - Tato rtěnka má dlouhý příběh, ale ten vám sem psát nebudu. Jen zkráceně. S kamarádkou jsme mooc chtěly červenou rtěnku kvůli focení. Normálně ji moc nenosím.
+ skvěle pigmentovaná
+ dobře se nanáší 

- nevydrží
- bejt na mě, udělala bych jí více matnou
- balení, rychle se poškrábe
8. RTĚNKA NYC; 409 FRAGILE PINK - Z dob mého rtěnkového období (koupila jsem si jen dvě rtěnky) je tahle moje nejoblíbenější.
+ líbí se mi barva

- moc dlouho nevydrží
- zase ty třpitky ! uplně bych je vynechala

Máte nějaký tento produkt? Nebo si ho plánujete koupit?

4 komentáře:

  1. Parádní článek:) A co se týče tý naší rtěnky, tak nesouhlasím s tím, že by nevydržela. Moc dobře si totiž pamatuju, jak jsem ji potom večer u tebe drhla a ještě ráno jsem měla pak červený rty!!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale to jsme museli udělat nějakou chybu. Teď mi jde perfektně odličovat, ale odličovadlem, ne vodou jak pakůň :D:*

      Vymazat
  2. ta rtěnka Gabriella Salvete má úžasnou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásný blog a ta rtěnka Gabriella Salvete vypadá výborně :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!