outfit ?

Takže začnu tím, že vám řeknu, že toto je první polovina dnešního článku a to outfitová.
Fotky jsou focené narychlo, takže na nich vypadám jak největší čůrák . (omlouvám se)
Celkově dnešní outfit byl vymýšlený narychlo a hlavně jsem potřebovala něco teplého - svetr, dlouhého - šedivé tílko a pohodlného - legíny. Všechny mé požadavky jsem splnila a tím pádem mě samotné bylo nejlíp a celý den jsem si užila. 

mrznu a tvářim se jako úchyl , haha
Nedivte se tomu, že na každý fotce vypadám, jako kdyby utekla z polepšovny. Je to naprosto normální.
Co máte v plánu na víkend?

3 komentáře:

  1. Teruno:D u vás je tak hezky:O asi přijedu a přivezu ti longa* jinak ti to slušákuje*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ráno napadl sníh, takže to moc nevydrželo. Jooo! Nene*

      Vymazat
  2. máš užasné vlasy, svetr, boty!:)
    zůčastni se giveaway u mě na blogu:))

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!