spring wishlist

A je to tu, jarní wishlist. 

1. ŠATY - Jelikož se blíží školní ples, ráda bych si pořídila peplum černé šaty nebo nějaké obyčejné černé šaty. 
2. DŽÍNOVÉ VYSOKÉ KRAŤASY - Tento rok si chci koupit hoodně kraťasů s vysokým pasem. 
3. DISCO KRAŤASY - Už jsem se tu jednou zmiňovala (TADY) o blogerce/vlogerce z Anglie - Zoe, která má v oblibě nošení tzv. disco pants. A při hledání těchto kalhot jsem narazila na disco shorts, do kterých jsem se asi zamilovala. Jsou z TOPSHOPU, takže nepředpovídám, že bych si je koupila. Snad seženu podobné v levnějším provedení.
4. BATOH - Batoh je příběh sám o sobě. Dřív jsem batohy odmítala, ale teď, kvůli longboardu (který mimochodem ještě nemám, ale mít budu) by se mi celkem hodil a začal se mi takovýhle černý moc líbit. Nejtěžší je, že vždy když si konečně chci něco pořídit, ho nemůžu nikde sehnat. ZÁKON SCHVÁLNOSTI! Takže pokud o nějakém víte, tak budu fakt moc ráda, když mi dáte vědět.
5. ČERNÉ LODIČKY - Stejně jako s šaty potřebuju boty na ples. Ráda bych nějaké s páskem, protože nenosím podpatkové boty a tím pádem na nich ani neumím a moc tomu nepomáhá to, když se mi vyzouvají. Takže určitě a jenom s páskem, haha.
6. ČERNÉ BOTY NA KLÍNKU - Mám pocit, že mi v botníku nějaké podpatky chybí.
7. KOŠILE - Už je to dlouho co jsem si koupila nějakou košily, takže bych si ráda doplnila šatník nějakou novou. Původně jsem tuto košily chtěla černou s bílými puntíky, ale tu vyfocenou v tomto provedení neměli.
8. SKULLS TRIČKO - Jednoduše láska na první pohled.
9. VÍNOVÉ TÍLKO - Už dlouho si chci pořídit vínové tílko a jelikož nejsem typ člověka, co má rád úplé věci, toto tričko jsem si vybrala v klučičím oddělení H&M za 145Kč (?). Až budu mít čas, určitě si pro něj zajdu.
10. NÁHRDELNÍK - Chtěla bych si doplnit svou sbírku ozdobných náhrdelníků.
11. BÍLÉ TENISKY - Stejně jako skulls tričko jsou tyto tenisky láska na první pohled. Straaašlivě moc se mi líbí tenisky s vysokou podrážkou. Tyto jsou perfektní!
12. VANS - Vansky si chci pořídit už kvůli longboardu, ale ještě se rozmýšlím mezi VANSkami a těmi bílými obyčejnými teniskami. Co mi doporučujete?

Brzy bude nějaký outfit, snad. Pokud mě bude mít kdo vyfotit, haha.
Teď se jdu učiiit.

6 komentářů:

  1. já nutně potřebuju nějaké boty na podpatku!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si v tvém wishlistu teda vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  3. parádní wishlist! Mě se strašně líbí tyhle náhrdelníky.

    OdpovědětVymazat
  4. pemplum trend ma zatiaľ nechytil, ale ach topánky a ach kraťasy s vysokým pásom.^^
    cara mia

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!