welcome home mr. TOSHIBA

Konečně jsem se dočkala!
Minulý víkend jsem si objednala nový notebook od Toshiba. Značku jsem si vybrala, protože jí má i má nejvěrnější kamarádka Barulánka a na její doporučení jsem ho tedy koupila.
 Jsem nad míru spokojená. Až na to, že se teprve seznamuji s panem Windows 8, který mi prozatím příjde šíleně složitý.
Dávám sem tedy fotky mého nového bílého přítele.


Aby nebyl tento článek jen o mém novém společníkovi, přidávám sem takový menší random z celého víkendu.

Jak jste si užili víkend?

4 komentáře:

  1. máš krasnej notas :) Bílej je nej ! můžu se zeptat co přesně to je za ntb ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) Toshiba Satellite C855-1QH . myslím :D

      Vymazat
  2. Fešák!! :) Jinak ve windows 8 se taky nevyznám, aspoň nejsem sama.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. juu ten je dokonalej!windows 8 není žádná sranda ale určitě to zvládneš!

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!