what's in my bag?

Jelikož mi zkrachovaly plány, rozhodla jsem se vám udělat článek o tom, co nosím v kabelce. 
1. šála - víc jak na krku, jí nosím v kabelce, kde je mi k ničemu, ale když jí nemám tak jí dost potřebuji, takže jí radši nosím
2. peněženka - myslím, že každý ví, k čemu je určená.
3. krém na ruce Neutrogena - od Vánoc ho mám v tašce skoro furt. 
4. voňavka C-THRU - bez voňavky nebo deodorantu bych nikam nevyšla
5. náramek - pokaždé ho tam hodím a pak si ho zapomenu vyndat
6. kosmetická taštička - nenosím v ní moc, jen korektor a miniřasenku, které potřebuji skoro vždy
7. legíny - tyto jsem si koupila včera (?) v H&M, protože se mi všechny ostatní legíny roztrhaly
8. sluchátka - bez těch bych nepřežila
9. lízátko - jsem mega milovník lízátek, yuum
10. zrcátko - beru to jako svůj talisman, mám ho furt při sobě a hlavně mi připomíná Londýn

Tento článek beru jako takovou rezervu, protože opravdu nevím o čem psát. Outfit vyfotit nemůžu, protože je venku hnusně a hlavně mě nemá kdo vyfotit. Byla bych ráda, kdyby jste mi dali nějaké návrhy na články.
Kdyby jste se mě chtěli na cokoliv zeptat, tak určitě na ask.fm, kde odpovídám úplně na všechno. 
Co máte na dnešní večer naplánované?

2 komentáře:

  1. Miluju takovéhle články! Já tam taky vždycky mám nějaký šperk, co jsem tam hodila, že si ho na sebe vezmu až pak, protože te´d nestíhám, a pak ho tam zapomenu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak vidím, že bych mohla do své kabelky přihodit hřeben.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!