wintertime

Přes 10 tis. shlédnutí! Takový překvapení! Miluji vás no ♥ 
Ten kdo čte pravidelně mé posty ví, že jsem tento týden byla na horách. Musím říct, že jsem si to moc užila.
Fotek moc nemám. Většinou jsem fotila na svahu mobilem (kvalitu omluvte) a teprve dnes jsem vytáhla zrcadlovku a vyfotila pár fotek. Tyto fotky jsou jen takové aby jste se pokochali krajinou a v sobotu už budou konečně články týkající se něčeho pořádného.

wintertime outfit
nanuk zadarmo
tolik nanuků ♥
nanuky všude !
večern na svahu / nuda na kotvě / car outfit / jede se domů s kakaem
svah / ♥ / láska mého života / svah
Jak si užíváte prázdniny? Popřípadě, jak si užíváte ve škole?

4 komentáře:

  1. Nemám ráda zimu ani sníh, ale na fotkách to vypadá krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. A kde jsi byla na horách ? :) Boží fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já sice nesnáším sníh,ale vypadá to tam pěkně.

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!