back home

Nevím jestli jsem se zmiňovala, ale včera jsem odjela k babičce. Jeden z nejdůležitějších důvodů, proč jsme tam jeli, jsou mé narozeniny, které se blíží rychleji, než jsem si myslela. 
Foťák jsem s sebou sice měla, ale nefotila jsem. Nějak se mi nechtělo a ani nebyl čas, takže jsem fotila jen mým staroušem Blackberrym, který nefotí zrovna nejlíp, haha. No, posuďte sami.

best strawberry drink
yuuuum
healthy food , again 
gods ♥ btw. justin bieber je chudák 
Trochu se vrátím k minulému článku (TADY), kde jsem se zmiňovala o videu, které bych pro vás chtěla udělat. Pořád čekám na nápady! Takže je na mě nahrňte, haha.
Užívejte si sobotní večer ♥

3 komentáře:

  1. nikdy jsem 1D neměla ráda a jejich hudba se mi nelíbí, ale to video je prostě supersladké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to říká hodně lidí, tohle video se jim prostě strašně moc povedlo !

      Vymazat

Thank you for your opinions!