birthday wishlist

Jelikož se blíží moje nejmilejší 15. narozeniny, opět se mi v peněžence nahromadí ''pár'' korun, takže plánuji nákup na léto.
Ve wishlistu najdete všechno po čem teď nejvíc toužím, plus batoh, který jsem na žádném eshopu nenašla a pevně doufám v to, že v Praze najdu nějaký za super cenu a zároveň přesně podle mých představ.

1. tričko P&B - Tohle tričko je z klučičího oddělení a jsem do něj zamilovaná už nějakou dobu. Pokud ho budou mít, koupím ho.
2. tílko P&B - Tílko už je z dívčího oddělení. I přes to, že nejsem velký fanda potisků, tohle tílko je mega super!
3. nadpodprsenka (?) Tally Weijl- Nevím jak tomu mám řikat. Mám dost věcí, které jsou buď průhledné nebo mají střih, že je mi vidět podprsenka. Tyto nadpodprsenky už mám dvě, ale barevné. Černou bych nutně potřebovala!
4. džínová vesta - Tato vesta je můj sen už od minulého léta. Chtěla bych nějakou větší ve stylu boyfriend, takže budu koukat opět do klučičího oddělení.
5. disco pants - Tyto pants jsou příběh sám o sobě. Neplánuji si je koupit, jen tak je očíhnout. Plánuji si je v TOPSHOPU zkusit, jelikož bych moc ráda věděla, jak to v reálu vypadá. A pak se teprve rozhodnu.
6. vysoké kraťasy (everywhere) - Mám takový pocit, že tyto highshorts mají tuto sezónu všude. Nevím jestli to je dobře. V každém případě si jich chci pořídit co nejvíce do zásoby. Jsem velký milovník těchto kraťasů.
7. bílé tričko P&B - Welcome klučičí oddělení, zase. Obyčejné, bílé, volné a pohodlné tričko je na léto nejlepší!

Narozeniny se pomalu, ale jistě blíží a já se nákupů nemůžu dočkat ♥ 
Určitě vás budu o nákupech informovat. Prozatím je plánuji tak za tři týdny v sobotu! 
Chtěli by jste nějaké video na mé narozeniny? Takový dárek pro vás? Mám pár nápadů - Odpovědi na otázky z ask.fm, tutorial, best friend tag. Vyberte si :) 

10 komentářů:

  1. všeetko by som ti (aj sebe:-D) kupila!
    najviac high shorts a ja chcem tiež vestu ale koženú:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ano ano, džínovou vestu nebo spíš bundičku sháním taktéž :)

    OdpovědětVymazat
  3. amazing outfits please check my blog and follow me back if you like it

    OdpovědětVymazat
  4. já bych tedy ty disco pants brala hned :-)

    OdpovědětVymazat
  5. you chose some great pieces! love them all! and your header is so nice .... simple but Perfect!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Kromě těch kalhot bych brala všechno ;)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!