climax

Dnes trošku neobvykle.
1. Přišel mi konečně batoh! Dost mě překvapil, je dokonalý!
2. Začala jsem se učit na přijímačky. Strávila jsem tím dnešní celý den - 7 hodin.
3. Zjistila jsem, že je matematika od teď můj úhlavní nepřítel.
4. Mám nejlepší kamarádku - koupila mi (prý) mojí vysněnou sukni z Tally ♥
5. Dnešní random je smíchaný - fotky, které jsem nafotila já a fotky z wht.com.
6. Jste ti nejlepší čtenáři na světě. Děkuju!

my little killer
WELCOME HOME SWEETIE ♥
i want summer
učíme se spolu na přijímačky
math
¨
       

17 komentářů:

  1. Ten kocour má prostě hustej výraz -.- :D

    OdpovědětVymazat
  2. Awesome pics! Thanks for sharing! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. I love this bag! Nice pictures!

    Do you want to follow each other in Bloglovin and GFC?

    All the best,
    http://vgolove1.blogspot.ru

    OdpovědětVymazat
  4. Kočička je úžasná :D a batoh se mi také moc líbí :)) a můžu se prosím zeptat, nevíte někdo kde najdu ten efekt na fotky jako je u prvního obrázku ?:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš si stáhnout PhotoScape a tam je to pod 'filtr' - 'celofán' :)

      Vymazat
  5. Ten batoh je super !
    Léto chci taky <3
    A přijímačky nehroť , taky jsem je nehrotila a pohodička , přijde mi , že poslední dobou berou všude všechny .. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Love the bag!


    It will mean a lot if you have time to check my blog and maybe follow us if you like it ?

    Hope to see you soon on it

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpovědětVymazat
  7. ten batoh je neskutečný! fakt se tady rozplývám :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten batoh je úžasnej!!!Taky takovej sháním:D Odkud máš ten svůj?:O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Dala by si prosím odkaz?:)

      Vymazat

Thank you for your opinions!