Happy Birthday To Me ♥

Dnes píšu článek jako patnáctiletá!
Tyto narozeniny jsou nějaké divné. Nevím čím to je. Čekala jsem, že se budu cítit starší a vlastně úplně jinak, ale mám furt pocit, že je mi 10 .. No.
A teď k videu. Načítá se, přísahám! Načítá se snad už 1,5h. a je to teprve na 59%. Rozhodně ho ale ještě dnes plánuji zveřejnit zde, na blogu. Takže ten, kdo je trpělivý a baví ho čekat, prosím.
Ještě bych vám všem chtěla poděkovat za úžasných 57 pravidelných čtenářů a za neuvěřitelných 11 399 shlédnutí. Jste nejlepší !
♥ Loučím se se smíšenými pocity z 15. narozenin ♥
Chtěli by jste nějaký giveway? ♥

6 komentářů:

  1. Všetko najlepšie! :) Nech sa ti len a len darí :) :)

    OdpovědětVymazat
  2. všeeeeeeetko všetičko najlepšičko:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší! A hodně úspěchů nejen v blogování. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. jee tak to dodatečně congrats! :)
    ale přiznej, mít 15 není zas tak super :D myslela jsem si, že to bude uplně jiný a je to stejný :DDD
    jinak k těm šatům z H&M - jsou krásný, nemohla jsem se rozhodnout mezi něma a sukní, ale na mě možná byly moc dlouhé + za mě tak trochu rozhodla i kamarádka, takže mám sukni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Není no, očekávala jsem nějaký super pocit, ale jak řikáš, je to furt stejný :DD
      Jo aha. Ty šaty jsou vážně krásný, určitě si je o víkendu zkusím :)
      A ta sukně je vážně božská ♥

      Vymazat

Thank you for your opinions!