random from whi

Nejprve bych se chtěla omluvit za to, že nejsem vůbec aktivní. Tento víkend jsem oslavovala narozeniny, ale tím vás nebudu zatěžovat. 
Za tu dobu, co jsem nepsala, se stalo opravdu dost věcí. Konečně si můžu škrtnout jednu věc v mém birthday wishlistu. A to je batoh! Nebudu vám o něm zatím říkat víc. Objednávala jsem ho přes internet, tak doufám, že mi příjde brzy a hlavně v dobrém stavu. Rozhodně si hodlám pořídit alespoň ještě dva. 
A tím se dostávám k tomu, že příští víkend jedu do Prahy na menší nákup. Nechci moc utrácet, jen si plánuji vyškrtat pár věcí z wishlistu. To ostatní se na jaře dokoupí někde v zahraničí. 
longboard ♥ coming soon
 A teď k dnešnímu článku. Vybrala jsem pár random obrázků ze stránky weheartit.com. Berte to jako nouzovku. Snad brzy bude nějaký pořádný článek.
disco pants, jc ♥
the most beautiful backpack ! Victoria's Secret ♥
i want summer
my dream
i want 
Nevíte, kde bych takovýto batoh mohla sehnat?
Moc Nejvíc prosím !

8 komentářů:

  1. Ty fotky jsou boží! :) a takovou kupu kraťasů bych brala taky!!

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Podobný batoh tomu, co sháníš, maj teď v H&M. I stejný barvy. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panebože děkuju ♥ !!! V sobotu se po něm v Praze kouknu!

      Vymazat
  3. Nedávno byl i v Deichmanu takovýto batůžek:) Stál asi 250,- :) ..krásné věci! Jsem zamilovaná do té pruhované košile

    OdpovědětVymazat
  4. Boží!! a ty si kupuješ ten Victoria Secret?:O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, plánovala jsem to, ale pak se to nějak zvrtlo:)

      Vymazat

Thank you for your opinions!